Win een reis naar Turkije
asn dndafbndfn;edhfgad nfg dfvnbuefvn kjaehngifdsalgi viuvfdjnv bifd vliernv erairnv adfvi bfvjh uhvsd vbdfjvb vlsdv alfbvasfb vlafbv alsv aisfvlawdf bvjlasdb usdfavjdfvlhsdb vubvbvbf vbalvad fb vi ea bviasbv
sluiten

Voer uw reisgezelschap in

Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis wilt gaan
  Volwassenen
  Kinderen (tot 12 jaar)
  Babies (0 tot 2 jaar)
opslaan
Heeft u vragen?
 
 
 
Ontvang onze nieuwsbrief

Ontvang onze top aanbiedingen als eerste via e-mail.

Mis nooit meer een actie!

 
Meest bekroonde reisbureau


Meest bekroonde reisbureau

Zoover Awards 2013



Bij ons betaalt u veilig online


Betaalmethode


Uw gegevens zijn beveiligd

Trustlogo Trustlogo


Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en het antwoord hierop. Staat uw vraag hier niet bij, neem dan gerust op één van de volgende manieren contact met ons op:

  • Vul het contactformulier in dat u vindt onder 'Contact'
  • Bel ons op het telefoonnummer dat u rechtsboven op deze site vindt
  • Start een chat met één van onze reisadviseurs (tijdens openingstijden)

1. Wie zit er achter Opvakantievanaf.nl?
2. Waarom zou ik boeken bij Opvakantievanaf.nl?
3. Hoe gaat een online boeking precies in zijn werk?
4. Hoe weet ik of mijn boeking definitief is?
5. Wat zijn de betalingsmogelijkheden via deze site?
6. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
7. Zijn alle vakanties en vluchten op deze site up-to-date en online boekbaar?
8. Wat betekent het als een reis 'op aanvraag' is?
9. Hoe kom ik in het bezit van mijn tickets?
10. Wat moet ik doen als mijn naam verkeerd op het ticket staat?
11. Hoe dien ik de namen van de passagiers in te vullen?
12. Hoe zit het met de garantie van mijn reis?
13. Hoe kan ik mijn reis verzekeren?
14. Kan ik ook mijn autohuur online reserveren?
15. Wat zijn/worden mijn vluchttijden?
16. Voorwaarden Opvakantievanaf
17. Zijn mijn persoonlijke- en betalingsgegevens veilig bij jullie?
18. Waar zijn de beoordelingen op gebaseerd?
19. Hoe start ik een chat-gesprek?
20. Kan ik jullie site ook promoten op mijn eigen site?
21. Kan ik jullie ook op Facebook, Twitter en Google+ volgen?
22. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
23. Hoe kan ik een maatwerk reis met een losse vlucht boeken?
24. Kan ik ook vakanties met vertrek vanaf een andere luchthaven boeken?
25. Hebben kinderen een eigen paspoort nodig?
26. Wat moet ik doen als mijn vlucht vertraagd is en langs welke weg kan ik proberen hiervoor schadevergoeding te ontvangen?
27. Waar vind ik meer informatie over de luchthaven?

1. Wie zit er achter de Opvakantievanaf websites?
Opvakantievanaf.nl is een initiatief van Disma Reizen. Dit is een van de grootste zelfstandige reisadviesbureaus van Nederland en bestaat meer dan 25 jaar. In 2000, 2003 en 2011 is Disma Reizen verkozen tot "Reisbureau van het Jaar" van Nederland en in 2013 tot 'Beste Reisbedrijf van Nederland. Opvakantievanaf.nl biedt haar bezoekers de service om vakanties en tickets te zoeken en te boeken met vertrek vanaf de grootste regionale luchthavens van Nederland. OpvakantievanafEindhoven.nl, OpvakantievanafRotterdam.nl, OpvakantievanafEelde.nl, OpvakantievanafMaastricht.nl, OpvakantievanafWeeze.nl, OpvakantievanafDusseldorf.nl en OpvakantievanafBrussel.nl zijn de grootste gespecialiseerde reiswebsites voor vakanties vanaf uw eigen favoriete luchthaven.

2. Waarom zou ik mijn vakantie boeken op één van de Opvakantievanaf.nl websites?
Wij bieden u het meest actuele, meest complete en meest voordelige aanbod aan vakanties, last-minutes en chartervluchten met vertrek vanaf uw regionale luchthaven. U boekt via een zeer gerenomeerd reisbureau (Disma Reizen) dat is aangesloten bij de ANVR en de SGR, zodat de afhandeling van uw boeking aan alle geldende eisen voldoet. Ook valt uw boeking onder het Calamiteitenfonds Reizen. Daarnaast kunt u altijd terugvallen op deskundig reisadvies van onze gespecialiseerde reisadviseurs, die u kunt mailen, bellen of via een chatgesprek om reisadvies kunt vragen. We zijn winnaar van vele prijzen, waaronder Reisbureau van het Jaar (3x), Reismanager van het Jaar, Beste Reisbureauketen en Beste Reisbedrijf van Nederland (2013 Zoover Awards)!


3. Hoe gaat een online boeking precies in zijn werk?
Nadat u uw vakantiebestemming en vertrekdatum heeft geselecteerd volgt u simpelweg de stappen die volgen. Pas nadat u in de laatste stap definitief akkoord heeft gegeven, is uw boeking definitief. Nadat u online uw vakantie heeft geboekt, neemt één van onze reisadviseuses altijd contact met u op om uw boeking met u door te nemen en eventuele vragen te beantwoorden.U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw boeking. Als u niet via internet kunt of wilt boeken, dan kunt u ook telefonisch bij ons boeken via het nummer rechtsbovenaan de pagina.


4. Hoe weet ik of mijn boeking definitief is?
U krijgt na uw boeking een bevestiging per e-mail toegezonden, waarin uw reserveringsnummer staat vermeld. Na ontvangst van deze mail is uw (online) boeking definitief. In uitzonderlijke gevallen staat een boeking 'op aanvraag' bij de touroperator/reisaanbieder en moeten wij wachten op bericht of de reis nog beschikbaar is. Als dit het geval is, is de boeking eveneens definitief. Is de reis niet meer beschikbaar, dan vervalt uw boeking. Wij berichten u hier altijd over als dit het geval is!


5. Wat zijn de betalingsmogelijkheden via de website?
  • U kunt betalen via een overboeking/bankoverschrijving die u zelf doet via uw bank (bijvoorbeeld via internetbankieren). Als u hiervoor kiest ontvangt u van ons per e-mail de betalingsgegevens.
  • U kunt direct online betalen met het betalingssysteem van de grootste Nederlandse Banken, iDEAL. U kunt snel, makkelijk en veilig betalen via internetbankieren van uw eigen bank (Rababank, ABN Amro, Fortis, SNS Bank of ING). De betaling vindt plaats via de beveiligde betaalomgeving van uw eigen bank.
  • Ook met uw creditcard kunt u veilig en vertrouwd betalen. Wij accepteren Visa, Eurocard en Mastercard creditcards. Aan het betalen met een creditcard zijn minimale kosten verbonden. Uw creditcardgegevens worden tijdens het betalen optimaal beveiligd door één van de grootste online betaalaanbieders (Ogone). Uw betaling verloopt dus veilig en vertrouwd.
  • NB: Heeft u uw vakantie meer dan 6 weken vooruit geboekt, dan kunt u ervoor kiezen eerst een aanbetaling te doen en zes weken voor vertrek het restant te voldoen. Kies daarvoor de optie "Betalen via bankoverschrijving". U ontvangt dan van ons een bevestiging met de betalingsgegevens.


6. Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken voor reisadvies en vragen over mijn boeking?
Indien u deskundig reisadvies wilt van één van onze reisadviseurs, bij ons geboekt heeft en u heeft een vraag of er doet zich een noodsituatie voor, dan kunt u ons bereiken via het telefoonnummer rechtsboven aan de pagina. Hierop zijn we dagelijks bereikbaar van 09.00 – 18.00 uur, op maandag vanaf 10.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur. Tijdens deze uren kunt u ons ook per chat benaderen. E-mails proberen wij altijd binnen 24-uur te beantwoorden (vaak dezelfde dag). (In geval van nood tijdens uw vakantie kunt u buiten kantooruren contact opnemen met de Reisbureau Alarmservice op +31 (0)20 - 6515606)


7. Zijn alle vakanties, aanbiedingen en vluchten op de site up-to-date en direct boekbaar?
Alle aanbiedingen, informatie en tarieven komen (rechtstreeks) uit een online database en zijn daarom altijd up-to-date. Deze database wordt elke dag ververst en aanbiedingen die niet meer boekbaar zijn worden verwijderd. Het kan echter voorkomen dat sommige aanbiedingen in de loop van de dag "vol" zijn en dus niet meer te beschikbaar zijn. Deze zullen nadat u hierop heeft geklikt overigens direct uit de database worden verwijderd. Bij voorbaat onze excuses voor dit ongemak.


8. Wat betekent het als een reis "op aanvraag" is?
Wanneer er in de bevestiging staat dat de reis op aanvraag is, betekent dat dat de reis niet direct geboekt kan worden. U krijgt binnen maximaal drie werkdagen (vaak sneller) bericht van of de reis geboekt kan worden. In dat geval is de boeking definitief. Wanneer dit niet het geval is kunt u zonder meer van de reis of een eventueel aangeboden alternatief afzien.


9. Hoe kom ik in het bezit van mijn tickets?
Steeds vaker zult u in plaats van 'papieren tickets' van ons een 'e-ticket' ontvangen. Dit is een 'elektronisch ticket' dat u per e-mail ontvangt en uit kunt printen en waarmee u op de luchthaven kunt inchecken. Deze 'e-tickets' ontvangt u van ons per e-mail. In geval van 'papieren tickets' komen deze binnen bij Disma Reizen in het centrum van Tilburg. U kunt de tickets hier gratis afhalen (gratis parkeren) of wij kunnen ze aangetekend naar u versturen tegen betaling van 7 euro. U kunt er ook voor kiezen de tickets te laten toesturen per reguliere post. Wij wijzen u erop dat dit op eigen risico gebeurd en wij dit niet aanmoedigen. Tickets zijn waardepapieren en mocht er iets mis gaan brengt het vaak kosten met zich mee om nieuwe tickets te kunnen krijgen.

Indien u een reservering gemaakt heeft waarbij het vertrek binnen een week is zullen de tickets meestal worden klaargelegd op de luchthaven. U krijgt vanzelf in uw boekingsoverzicht te zien of hier klaarlegkosten voor worden berekend door de betreffende organisatie of maatschappij. Wij laten u weten hoe en waar u de tickets op de luchthaven kunt ophalen.



10. Wat moet ik doen als mijn naam verkeerd op het ticket staat?
U dient dan telefonisch contact met ons op te nemen. Wij nemen dan vervolgens contact op met de desbetreffende touroperator of luchtvaartmaatschappij. Afhankelijk van de voorwaarden van deze touroperator of airline en afhankelijk van wiens fout het is, dienen er in sommige gevallen kosten te worden betaald. U dient bij uw boeking altijd uw gegevens in te vullen zoals deze ook in uw paspoort staan, om dergelijke misverstanden te voorkomen.


11. Hoe dien ik de namen van de passagiers in te vullen?
In het reserveringsformulier moet u de volledige naam zoals deze in uw paspoort vermeld staat, invullen. Spaties en leestekens zijn daarbij niet toegestaan. Letters voorzien van een dubbele punt of een streepje evenmin. Verder dient u uw naam en voorvoegsels voluit te schrijven.


12. Hoe zit het met de garantie van mijn reis?
Wij zijn lid van de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds.
  • ANVR: biedt zekerheid en kwaliteit, doordat reisagenten die aangesloten zijn bij de ANVR ook lid zijn van de SGR en het Calamiteitenfonds. Tevens wordt voldaan aan de ANVR Reisvoorwaarden, wat als een extra waarborg voor de klant gezien kan worden.
  • SGR: beschermt de vooruitbetaalde reisgelden van de vakantieganger.
  • Calamiteitenfonds: heeft tot doel de reizigers financieel tegemoet te komen van wie de reeds aangevangen reis niet verder kan worden uitgevoerd ten gevolge van een calamiteit.
Wij raden u daarnaast aan om altijd een reisverzekering en annuleringsverzekering af te sluiten. Hierdoor worden bijvoorbeeld ziektekosten, opgelopen schade tijdens de vakantie, annulering of noodgedwongen onderbreking van uw vakantie vergoed. U kunt tijdens uw boeking direct online kiezen om een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten voor uw vakantie.


13. Hoe kan ik mijn vakantieplezier verzekeren?
U kunt tijdens het boekingsproces op de site direct een reisverzekering afsluiten. Of ga naar "Service" en kies dan voor "Reisverzekering" en kies de reisverzekering die bij u past. Gaat u twee keer of vaker per jaar op vakantie? Dan is een doorlopende reisverzekering vaak al voordeliger. Onze partner Europeesche Verzekeringen biedt u de meest complete en voordelige reisverzekeringen!


14. Kan ik ook mijn autohuur direct via jullie regelen?
Jazeker. U kunt tijdens het boekingsproces op de site direct een huurauto reserveren! Ook via de optie "Autohuur" in het menu "Service" kunt u online uw huurauto reserveren via één van de grootste autoverhuurders ter wereld, SunnyCars. NB: Omdat SunnyCars all-in tarieven hanteert kan het soms lijken dat SunnyCars duurder is dan haar concurrenten. In de meeste gevallen is dit zeker niet het geval, integendeel zelfs. SunnyCars staat bekend om haar hoge kwaliteit en aantrekkelijke prijs.


15. Wat zijn/worden mijn vluchttijden? En kunnen die nog veranderen?
Alle gegevens van chartervluchten zijn onder voorbehoud. De betreffende reisorganisatie behoudt zich het recht voor tijden, luchtvaartmaatschappij en zelfs de vertrekhaven te wijzigen. Ook voor uw terugvlucht kan een wijziging optreden. Controleer deze dan ook altijd bij uw hostess op de plaats van bestemming. De vluchttijden worden pas kort voor vertrek bekend gemaakt en kunnen variëren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Het kan dus voorkomen dat u op de heenreis met een late vlucht vertrekt en op uw terugreis met een vroege vlucht huiswaarts keert. Hierop kan zowel door de reisorganisatie als door ons geen enkele invloed worden uitgeoefend. Zie uw reisdagen daarom niet als vakantiedagen!! Daarnaast kan het voorkomen dat een chartervlucht een tussenlanding maakt zonder daar vooraf informatie over te verstrekken. Dit komt o.a. regelmatig voor bij vertrek vanaf regionale luchthavens. Bij boeking is dit dan veelal ook niet bekend . De luchtvaartmaatschappij is hiertoe gerechtigd.

Ondanks dat sommige chartervluchten nog steeds met volledige maaltijdservice worden uitgevoerd komt het steeds vaker voor dat er sprake is van "a la carte" service. In dat geval worden er geen gratis maaltijden en dranken aan boord verstrekt en kunt u deze slechts tegen betaling ontvangen.

De afgelopen jaren zijn consumenten helaas met enige regelmaat geconfronteerd met brandstoftoeslagen. Houdt u rekening met de mogelijkheid dat een dergelijke toeslag wellicht op een later tijdstip alsnog door de luchtvaartmaatschappij aan u kan worden doorberekend.

Alle eventueel vermelde voorlopige vluchtgegevens zijn te allen tijde onder voorbehoud van eventuele wijzigingen!


16. Voorwaarden Opvakantievanaf
Indien u een boeking maakt, betekent dit dat u akkoord gaat met de ANVR-voorwaarden en de voorwaarden van Opvakantievanaf / Disma Reizen. Het is daarom belangrijk dat u deze voorwaarden goed heeft gelezen alvorens de boeking te maken. Opvakantievanaf / Disma Reizen gaat er, indien u een verzekering heeft afgesloten, vanuit dat u op de hoogte bent van de verzekeringsvoorwaarden. Daarnaast gaat Opvakantievanaf / Disma Reizen ervan uit dat u de reisinformatie op de website heeft gelezen. Hieronder vindt u de verschillende voorwaarden die Opvakantievanaf / Disma Reizen hanteert.

Uitsluiting herroepingsrecht
Het aanbod van de reisorganisator is vrijblijvend en kan zo nodig door deze worden herroepen. Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 8 (reizen naar Europa en de Middellandse Zeelanden) resp. 16 (reizen naar overige bestemmingen) kantooruren na aanvaarding te geschieden onder opgaaf van redenen. De reiziger heeft in dat geval recht op volledige teruggave van eventueel betaalde gelden.

Kennelijke fouten
Kennelijke fouten en kennelijke vergissingen binden de reisorganisator niet. Dergelijke fouten en vergissingen zijn fouten en vergissingen die - vanuit het perspectief van de gemiddelde reiziger - op het eerste gezicht als zodanig kenbaar zijn of zouden moeten zijn.

Uitsluiting herroepingsrecht
Wanneer u een vakantie boekt bij Opvakantievanaf / Disma Reizen, zijn hier over het algemeen de Algemene Voorwaarden van de Thuiswinkel Organisatie op van toepassing.

Ingevolge artikel 8, lid 3, sub a Algemene Voorwaarden Thuiswinkel is het herroepingsrecht, als bedoeld in artikel 6 van voornoemde voorwaarden, op onze diensten niet van toepassing. Het herroepingsrecht van artikel 6 in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel is ingevolge artikel 8 lid 3 sub a uitgesloten.

17. Zijn mijn persoonlijke- en betalingsgegevens veilig bij jullie?
Uw gegevens worden verzonden via een beveiligde internetverbinding (SSL). Hierdoor is de veiligheid van uw gegevens gegarandeerd.

18. Waarop zijn de beoordelingen op jullie site gebaseerd?
De cijfers bij de accommodaties zijn gebaseerd op de beoordelingen die de grootste site op dit gebied, Zoover.nl, heeft verzameld. De cijfers bieden een indicatie van wat bezoekers die u voorgingen, vinden van het hotel of appartement van uw keuzen. Let op, verschillende mensen kijken naar verschillende aspecten van een accommodatie. Zaken die u belangrijk vindt, vinden anderen onbelangrijk en omgekeerd.

19. Hoe werkt het chatten met een reisadviseur?
Soms is het handig om via een chatgesprek contact te hebben met één van onze deskundige reisadviseurs. U kunt een gesprek openen door op één van de aangegeven chat-plaatjes te klikken. Deze zijn actief als er een reisadviseur beschikbaar is. Na het invullen van uw naam en contactgegevens (om indien gewenst later nog eens contact op te nemen), start het chatgesprek. U kunt deze op elk gewenst moment weer afbreken. Als er geen reisadviseur beschikbaar is, dan kunt u een berichtje sturen via de chatbutton. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

20. Kan ik deze site promoten op mijn eigen site?
Ja, dat kan zeker! Wij hebben diverse "affiliateprogramma's" waarvoor u zich kunt aanmelden. U kunt zich hiervoor aanmelden via www.daisycon.com, www.tradetracker.net of www.cleafs.nl.


21. Kan ik jullie ook op Facebook, Twitter en Google+ volgen?
Ja, Opvakantievanaf.nl is actief op Facebook (Facebook.com/Opvakantievanaf), op Twitter (Twitter.com/Opvakantievanaf) en op Google Plus (google.com/+OpvakantievanafNl). Volg ons en blijf op de hoogte van nieuws en aanbiedingen, stel uw vragen, discussieer mee en deel uw vakantie ervaringen!

22. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Mocht u een klacht hebben over de uitvoering van een reis of over onze dienstverlening dan vragen wij u deze op schrift te stellen en aan ons te zenden via e-mail. U krijgt van ons dan binnen 1 week een ontvangstbevestiging.

Voor het indienen van klachten, binnen welke termijnen dit moet gebeuren en wat uw rechten en plichten zijn zijn wij gebonden aan de daarvoor geldende regels zoals vastgelegd in de ANVR reis- en boekingsvoorwaarden. U vindt hiervan een omschrijving in artikel 17 en 18 van de ANVR reisvoorwaarden en artikel 8 van de ANVR boekingsvoorwaarden. De volledige tekst van de ANVR reisvoorwaarden vindt u hier. De volledige tekst van de ANVR boekingsvoorwaarden vindt u hier. Daarnaast kunt u zich vervoegen bij de geschillencommissie van de Thuiswinkelorganisatie via Thuiswinkel.org.

23. Hoe kan ik een maatwerk reis met een losse vlucht boeken?
Via het menu kiest u voor Zelf Samenstellen. U kunt daar vervolgens uw eigen reis samenstellen, bestaande uit een (lowcost) vlucht, hotel en/of autohuur.


24. Kan ik ook vakanties met vertrek vanaf een andere luchthaven boeken?
Ja. Wij bieden u altijd een alternatief om te vertrekken vanaf een andere luchthaven, met name als een reis niet beschikbaar is vanaf de luchthaven van uw eerste keuze. U boekt uw vakantie wel gewoon op deze website, maar we vermelden duidelijk tijdens het proces en op de bevestiging vanaf welke luchthaven u vertrekt.


25. Hebben kinderen een eigen paspoort nodig?
Vanaf 26 juni 2012 is het bijschrijven van uw kind in uw paspoort niet meer mogelijk. Alle kinderen moeten dan over een eigen reisdocument beschikken. De geldigheid van alle kinderbijschrijvingen en kinderstickers vervalt per deze datum. Deze nieuwe regelgeving geldt voor elk land, ongeacht de leeftijd van uw kind. In het buitenland is het paspoort altijd te gebruiken als officieel identiteitsbewijs. In sommige landen is de Nederlandse identiteitskaart ook een geldig reisdocument.

26. Wat moet ik doen als mijn vlucht vertraagd is en langs welke weg kan ik proberen hiervoor schadevergoeding te ontvangen?
Komt u door de vertraging drie uur of later aan op uw eindbestemming? Dan hebt u recht op een vergoeding. Dat heeft het Europese Hof van Justitie bepaald. Hoe hoog de vergoeding is, is afhankelijk van de afstand die u vliegt. Hieronder leest u welk bedrag u kan krijgen:

- EUR 250 per passagier voor alle vluchten tot en met 1500 kilometer;
- EUR 400 per passagier voor alle vluchten binnen de Europese Unie van meer dan 1500 km. En voor vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie die tussen 1500 en 3500 km lang zijn.
- EUR 600 per passagier voor alle vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie van meer dan 3500 km. Komt u minder dan vier uur later aan op uw eindbestemming? Dan mag de luchtvaartmaatschappij u 300 euro betalen.

Let op: Soms gebeuren er dingen in een land waar de luchtvaartmaatschappij niets aan kan doen. Bijvoorbeeld een oorlog, een orkaan, dichte mist of hevige sneeuwval. Dat heet overmacht. Hierdoor kan uw vlucht vertragen. U krijgt dan geen vergoeding. Maar u hebt nog steeds recht op verzorging. Ook bij overmacht.

Wat moet u doen?
1. Neem contact op met uw luchtvaartmaatschappij en bespreek uw klacht. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen.
2. Stuur een brief

Stuur een brief naar de luchtvaartmaatschappij. Hierin schrijft u uw klacht. Vraag een reactie voor een bepaalde datum. Let op: de tijd die u de luchtvaartmaatschappij moet wel redelijk zijn. Zet in deze brief de volgende informatie:

- Hebt u volgens u recht op de vergoeding? Vraag dan om betaling van de vergoeding waar u volgens de uitspraak van het Hof van Justitie recht op hebt.
- Heeft de luchtvaartmaatschappij u geen verzorging aangeboden? En hebt u daardoor kosten gemaakt? Vraag dan aan de luchtvaartmaatschappij om u deze kosten terug te betalen.
- Hebt u besloten om niet meer verder te reizen omdat u meer dan vijf uur vertraging had? Vraag dan om terugbetaling van het ticket.

Zijn er bedrijven die mij hierbij kunnen helpen?

Ja, er zijn verschillende bedrijven die de procedure met de luchtvaartmaatschappij uit uw naam en voor u verzorgen op basis van “no cure no pay”. Zij vragen dus alleen een vergoeding in geval het hen lukt om voor u een schadevergoeding te ontvangen. Vaak is dit een gedeelte van de terugontvangen schadevergoeding. Een van de bedrijven die wij hiervoor aanraden is C-buddy. U vindt meer informatie op www.c-buddy.nl.



27. Waar vind ik meer informatie over mijn regionale luchthaven?
Op deze site vindt u meer informatie over onder andere de route, parkeren, vertrektijden en services op de luchthaven. Voor sommige informatie dient u wellicht de officiële site van de luchthaven te raadplegen. NB: Wij zijn geen onderdeel van de luchthaven zelf, dus met vragen of opmerkingen over de luchthaven kunnen wij u helaas niet van dienst zijn. Wel werken wij nauw samen met de luchthaven en kan deze site de goedkeuring dragen van de luchthaven zelf. Op de site van de luchthaven vindt u dan ook links naar deze site.


KeepAlive